-

genezy : ku zdrowotnosc-i

O leczniczej funkcji cynamonu

Poprzez księżycową poświatę skrzaczałych konarów przebijało się owo drażniące blade światło, którego źródło nie z księżyca bynajmniej, ale z parchatej chatki pochylonej wśród dogorywających jabłoni biło. Jakby przytknąć niespokojne oko do jedynej w tej parchatce czystej szyby,  której glazur upodobało sobie stadko gekonów, można by dostrzec, skąd to światło próbowało bezskutecznie zbiec: w głębi izby siedziała zgarbiona postać Ledwozipa, który wydawał ze swoich napuchniętych płuc dziwne dźwięki nie przypominające w najmniejszym stopniu śmiechu. A jednak, to ghly, ghly, ghly wylatujące spomiędzy spróchniałych pieńków i szpary pełniącej z rzadka rolę ust, to był śmiech Ledwozipa wpatrzonego w stargany ekran nieprzerwanie wyświetlający od trzech dni, a raczej nocy, tylko tę jedną jedyną stronę z bloga Coryllusa: o leczeniu cynamonem. Wracając do wypolerowanej szklanej tafli z gekonami- Ledwozip glancował ją z czystej perwersji, bo lubiał sobie czasem  tak dla rozrywki wyjąć z zawiasów to właśnie charakterystyczne okno z brakującą górną listwą i odwrócić je do góry nogami- wtedy stadko gekonów zjeżdżało śmiesznie ku dołowi i aby nie pospadać (okno było umiejscowione na poddaszu) śmiesznie wyginały swoje stópki próbując z całych swoich sił wejść w interakcję z molekułami kwarcu. Gekonom zwykle udawało się w ostatniej chwili tylnymi łapkami ustabilizować ześlizg- ale nie wszystkim. Wtedy nieszczęśnik po szybkim ześlizgu odpadał od szyby i bez najmniejszego jęku zatapiał się w ciemność. Dla pewności Ledwozip rzucał za nim przygotowaną w tym celu i leżącą na parapecie bryłą węgla, a gdy udawało mu się wyłuskać z chaosu dźwięków ciche plaśnięcie, sążniście plwał w czeluść- w taką piękną noc dobry humor nie opuszczał go aż do świtu.

Gdy czytałem uszczypliwe uwagi blogerów na temat leczenia cynamonem nie mogłem wyjść ze stuporu. Ależ oczywiście, że personae leczono cynamonem- jak można było leczyć czymś innym? Nie rozumiem- w jaki niby sposób? Babką płesznik? Jednakowoż przecież nie w cynamonie rzecz pogrzebana- cynamon był potrzebny jako centrum kosztów, które niewątpliwie generował medyk, to jest chyba dla wszystkich zupełnie oczywiste. Niebotycznie drogi cynamon był zasłoną dymną skrywającą prawdziwy mechanizm leczenia. Ten mechanizm zdradził nam przed 500 laty p.n.e., wielki Hipokrates. Oto ten naprawdę prosty mechanizm: non nocere- nie przeszkadzać.

Z tą sentencją Hipokratesa związany jest niedawny napad państwa, do którego ochoczo dołączyło kilku zapoznanych blogerów, na Ziębę Jerzego, inżyniera, który to napad skłonił mnie do zabrania szeptu w jego obronie. Otóż, przechodząc od razu do meritum:

“Suplement diety nie leczy- dlatego nie jest lekiem. Suplement diety nie jest lekiem. To dlaczego ludziom poprawia się zdrowie? Dlatego, że leczy nas nasz własny organizm. Przecież mówi się lekarzom, uczy się ich na studiach medycznych, że my mamy wbudowany w nas mechanizm samoleczenia, czyli dochodzenia do homeostazy i w nieskończoność powtarzam, to jest to co nas wyleczy- pod jednym warunkiem, że w naszym organizmie są wszystkie substancje, które są nam potrzebne, które naszemu organizmowi są potrzebne do prawidłowego funkcjonowania i z naszego organizmu usuniemy wszystkie substancje, które mu w tym przeszkadzają. Koniec kropka. Cała medycyna.”

To co jest potrzebne to, jak powiedział Zięba i wielu przed nim, dostarczenie wszystkich substancji (ale też wszystkich działań jak np. pobudzanie układu limfatycznego) które nasz organizm potrzebuje i usunięcie wszystkiego tego, co naszemu organizmowi przeszkadza. To wszystko co można na ten temat tutaj powiedzieć- dalsze pytania będą zadawane rzadko, a odpowiedzi nigdy nie udzielane, jak mawiał major Sherman.

Postacią od której wszystko się zaczęło jest Arnold Ehret, człowiek który dotąd nie doczekał się wzmianki w polskiej wiki. Ale warto wspomnieć przy tej okazji o kilku polskich youtuberach: mój ulubieniec Szefirek właśnie wydaje swoją pierwszą książkę. Aga in America która udowodniła, że odwagi nie mierzy się kopniakami- stwierdzono u niej raka mózgu a ona, pomna nieskuteczności chemioterapii u swojej siostry, mamy, cioci i kogo tam, zostawiła swoje małe dzieci z mężem i pojechała na Kostarykę aby zagłodzić tego raka. Szaman XX wieku- zielarz i propagator Ehreta. Resortowcy: dr Czerniak, dr Jaśkowski, dr Ferdynand Barbasiewicz od klawiterapii.

Kiedyś dowiedziałem się w szkole zaskakującej informacji, że w rakiecie V2 był zastosowany silnik parowy (pompa parowa) i że to była jedna z najważniejszych części rakiety. Czy równym zaskoczeniem będzie informacja, że w człowieku znajduje się setki tysięcy pomp przetłaczających limfę, głównie w mięśniach- nawet kwas żołądkowy jest tłoczony pompą. Pompy w węzłach chłonnych przemieszczają limfę w czym pomagają jednokierunkowe zawory. Ruch to zdrowie bo bez niego nie przemieścimy skutecznie limfy.

Mariusz z Odmładzania na Surowo stawia fundamentalne pytania: 

czy zastanawiałeś się nad tym co to jest choroba? 

czy grypa to objaw czy choroba?

czy wysoka temperatura to objaw czy choroba?

I dalej: czy rak to objaw czy choroba?

Pocenie się choroba czy objaw? To są zasadnicze pytania dlatego, że od odpowiedzi na nie zależeć będzie sposób leczenia. Temperaturka? A może pastyleczna na jej zbicie? Wystarczy zjeść jakieś świństwo i zaobserwować w nocy jak się pocimy- zachęcam do tego prostego eksperymentu z własnym ciałem.

A na zdrowy deserek nie, nie kraina grzybków, tylko takie małe co nieco:

 

 

 



tagi: zdrowie  hipokrates  szefirek 

genezy
9 września 2019 10:51
145     5419    6 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

gabriel-maciejewski @genezy
9 września 2019 10:59

Wysypało tymi grzybami po deszczu, co?

zaloguj się by móc komentować

genezy @gabriel-maciejewski 9 września 2019 10:59
9 września 2019 11:11

a, kraina grzybków, podgrzybków

zaloguj się by móc komentować

atelin @genezy
9 września 2019 14:21

Dobre.

Lokalne Suplementy Diety na topie...

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
9 września 2019 21:19

szeptem, szeptem - także o zdrowiu i swojej ... - głośno najlepiej szuka się teczki, najlepiej 'szamana' ... i liczy czyjeś pieniądze ...

dostarczanie dostarczaniem, ale usuwanie ... /że przypomnę/ https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/e-w-zywnosci-bez-kontroli.html?fbclid=IwAR2lRTXJXxC-d4ba4Pvz9QBwSBivD3AXa4v2X3EJYpcr4dV2_3ca9e-ScU4 /Raport NIK/

czy rak ... - ''Choroby nowotworowej nie wolno leczyć'' 
https://youtu.be/WwQvofhJqqw?t=68

 tu było też o ostatnio 'modnej' demencji
https://youtu.be/lIHvLJ6G_CM?t=501 
 

więc do towarzystwa dra Więckowskiego należałoby dodać i Przygodę, od klawiterapii i pewnie też 'resortu' Kołodziejczyka /może by i jakiego profesora - Frydrychowski? Trziszka?/
a i jakiego 'młodego' aspirującego i 'zdobywającego internety',
może babka nie płesznik, a choćby zwyczajna Skoczylasa Marka
https://youtu.be/buGrc_1atzc?t=3
 

cóż to się ludziom porobiło, że takie 'popularności'? głupota większa i naiwność? no chyba nie chorują i nie mrą bardziej, niż za starych dobrych czasów?

...  o śluzach to i św. Hildegarda mówiła,
a o poprawie transportu substancji wszelakich w te i wewte /fakt, ruch to życie/, też dawno temu ks. Kneipp głosił

poza tym ,, Zanim podejmiesz się leczenia kogoś, powinieneś go zapytać, czy jest gotów pozostawić za sobą wszystko to, co sprawiło, że zachorował." Hipokrates
 ale komu sie chce ...
i tak lepsze samopoczucie będzie, jak sie czyjeś pieniądze policzy, wykazując przy tym niezwykłą troskę o głupców, ludzi starszych i zdesperowanych, a co dopiero, gdy się przede wszystkim nieświadomych przed agenturą obroni

jeszcze, co do wspomnianych Jerzych i Huberta, nie wiem po co oni - celowo, czy 'dają się wpuszczać'? w zapominanie o tym, że siła łańcucha argumentacji zależy od jego najsłabszego ogniwa ...

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
10 września 2019 00:12

i ... w temacie
Polaku, lecz się sam!
https://youtu.be/-WPnwtg1XS8?t=298
 

 

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @genezy
10 września 2019 00:53

a pan serio chce bronić zięby ?? wystarczy popatrzeć na jego sklep... zawsze mnie zastanawia w czym lepszy jest ekstrakt z buraka od zwykłych buraczków...albo dlaczego ocet jabłkowy leczy wszystko i jeszcze trochę... poza tym róznica w cenie zwykłego octu jabłkowego ze sklepu od octu jabłkowego ze sklepu pana zięby...

no i struktura wody kłaniać się...

zaloguj się by móc komentować

genezy @Matejek 9 września 2019 21:19
10 września 2019 01:08

Głupców pewnie nie ubywa, ale zmieniła się ich struktura i akurat w temacie przeklętych trepów ludzie są już uczuleni. Ta cała NTV jest pełna tego śmiecia i raczej ją omijam (raczej!). Zomowiec Hubert nie jest tam szczególnym wyjątkiem.

Co do genezy- św. Hildegarda, ks. Kneipp- ok, ale ja mocno syntezowałem. Umieściłem Ehreta bo po pierwsze ujął sprawę całościowo, po drugie miał wielkie opisane osiągnięcia i po trzecie nadal je ma poprzez swoje(ą) książki(ę). Najbardziej jednak cenię go jako propagatora głodówek. Osobiście moja najdłuższa głodówka może nie była spektakularna (w Rosji uważa się taką za średnią), ale pełne 3 tygodnie o samej wodzie wytrwałem i nie będzie mi żaden internetowy bałwan pieprzyć głupot co on akurat sądzi o Jaśkowskim (pomógł mi) czy też Ziębie (tego akurat bronie z zasady), albo o klawiterapi. 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 00:53
10 września 2019 01:15

Zajmij się pan aptekami pełnymi trucizn i budźetowymi konowałami i zostaw pan w spokoju cynamon Zięby.

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 00:53
10 września 2019 01:34

Był pan na stronie sklepu Zięby? No popacz pan, a ja nie byłem, no no. A czego pan tam szukał? Octu? Zwykły ocet jabłkowy ze sklepu w zęby kole czy pan goryl z ochotniczej rezerwy inspekcji cenowej?

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @genezy
10 września 2019 07:25

panie genezy... zięba to oszust... sprzedaje "strukturyzatory wody" rzecz w tym, że woda niema żadnej struktury w każdej fazie...po prostu to co sprzedaje zięba to zwykły filtr osmotyczny który można kupić w chinach za jkieś ca 50-70 USD sztuka zaś rzeczony zięba sprzedaje  za jakieś dwa tysiące PLN sztuka, niezła przebitka...

zgadza się, zagladałem do sklepu rzeczonego zięby, nie wiem jak pan ale żeby krytykować coś, kogos to trzeba opierać się na faktach a nie plotkach, czyli trzeba znać prawdę, czy czuje pan czaczę, trzeba znać prawdę, fakty a nie rojenia...

skoro tak się pan wkurza na moja obecność w sklepie zięby to szukałem prawdy... myślę, że rozumie pan to pojęcie... nie mylić z prawdą moskiewską...

co do rzeczonego cynamonu i cudów z nim związanych, swego czasu używałem w/w cynamonu w ilościach sporych, jako, że stanowi ponoć cudowne remedium na cukrzycę... no cóż, jedyny efekt jaki uzyskałem (jestem diabetykiem) to przyjemny zapach, zwłaszcza podczas siku ;-) ale niestety wskazniki cukrzycowe nie zmieniły się ani trochę... wedle jednego profesora fizyki który też coś angażuje się w walkę z big farmą, miód z cynamonem ponoć pomaga na zapalenie stawów...niestety znowu pudło, gucio... stawy jak bolały, tak bola dalej... rzeczony profesor fizyki, tez próbował bronić zięby... dopiero kiedy poinformowałem go o strukturyzatorach wody, to się uspokoił... co do bzdetów o big farmie, to zgon śp. Czesława Niemena, miał dobre rokowania ale zamiast słuchać lekarzy słuchał bzdur o big farmie... tu chodzi u ludzkie życie i zdrowie proszę pana...

na koniec apteka, w aptece są leki gdzie bez nich wiele ludzi może nie przeżyć miesiąca, tygodnia, a czasem nawet dnia... w aptece np jest insulina... co pan proponuje w zamian ? albo nitrogliceryna ? co pan w proponuje w zamian doktorku od siedmiu boleści...

na koniec aspekt humorystyczny, zięba w pewnych filmikach mówił, że do wody trzeba przemawiać mile, to wtedy być mnóstwo bardzo dobrze... skoro tak to może jak się przemówi mile do schabowego na talerzu to też będzie lepiej się trawił... a potem dobrze mówić do krzesła, lupiej się będzie sidzieć... do samochodu warto pogadać... ciekawe co z pół litra...czy do żubrówki tez pan gada  przed strzeleniem lufy ? bo po strzeleniu lufy albo kilku to różnie bywa...niektórzy wtedy gadają do słupa myśląc, ze to teściowa... ;-) 

zaloguj się by móc komentować

marianna @gorylisko 10 września 2019 07:25
10 września 2019 08:02

"trzeba znać prawdę"

A prawda jest jak dupa - każdy ma własną. Czasami potrzebuję porady lekarza. Ilekroć jednak zawierzyłam swoje zdrowie medykom bez reszty, mocno tego później żałowałam. "Po pierwsze nie szkodzić". Rzadko który lekarz stosuje się do tej zasady. Ku pamięci" Każdy lek ma skutki uboczne". Ci co na nim zarabiają nie biorą tego pod uwagę. Słyszał Pan o zasadach medycyny rockefelerowskiej? W tej medycynie nie szkoli się już ludzi których zadaniem jest leczyć aby wyleczyć ale proceduralistów. We wszystkich chorobach stosuje się procedury. I to takie procedury co by chory bywał tylko zaleczony a nie daj Boże wyleczył. Wszyscy odstępcy od tych zasad są potępieni i napiętnowani przez korporacje.

Co miesiąc łykam tabletek za sto parę złotych. Dlaczego? Bo nie chce mi się stosować ścisłej diety wymaganej przy moich chorobach. I parzenia ziół. To jest jednak mój wybór!

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @genezy
10 września 2019 08:47

Być może Zięba to oszust, a osmotyczny filtr do wody da się kupić trzy razy taniej, ale jak w takim razie nazwać oficjalną medycynę, gdzie wszystko nastawione jest na zysk?

Niektórzy muszą i lubią zapłacić, a jak nie zapłacą, to nie docenią. Miałem w pracy dziewczynę, która dbała o linię stosując dietę "pudełkową", codziennie dostawała wszystko, co miała zjeść w eleganckich opakowaniach, kosztowało to jakieś chore pieniądze, a było utartą marchewką, sokiem z jabłek itp. 1000% marży według mnie. I co? Było ją na to stać i nie chciało jej się samej o to dbać, wolała zapłacić. Spełnianie ludzkich potrzeb nie jest oszustwem. 

Mnie osobiście Zięba nie jest potrzebny, bo sam znajduję przyjemność i cel w tym, żeby o siebie zadbać. Ale są inni, którzy lepiej się poczują, jak zapłacą, jak ktoś zrobi to za nich.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @genezy
10 września 2019 10:42

Wszędzie, również i tu należy zachwować zdrowy rozsądek. Poza tym ze wszystkiego można wyciągnąć to, co jest przydatne.

Przykład praktyka. Od 5 lat opiekuję się chorą mamą, która skończyła już 94 lata. 

 

Miesiąc temu rozbolał ją duży palec u stopy. Nie można go było dotknąć. Poszłam do ortopedy, sprawdził, czy aby kość nie pękła, a jak nie, to co się dzieje.

Ortopeda skasował 150 zł, powiedział, że nie jest pęknięte, co jest, to nie wie, może trzeba iść w kierunku dny a może neuropatii. Przepisał Metafen, czyli połączenie ibupromu z paracetamolem. Jedno rozwala wątrobę a drugie nerki. Strach taki lek dawać seniorce z licznymi problemami. 

Pomyślałam, poczytałam. Na poprawę krążenia w żyłach kupiłam Venoruton, Wiśnię z Ostryżem, Cordyceps (maczużnik chiński). Rano i wieczorem okład na palec olejku żywokostowego zpomieszanegi z olejkime z  arniki. Wieczorem kąpiel nóg w hydromasażerze z olejkami w wodzie mineralnej Inowrocławianka.

No i po tygodniu przeszło.

Szkoda, że tych zaleceń nie dał mi wykwalifikowany lekarz z tytułami.

A z tych pięciu lat to takich historii mogłabym nowelę napisać.

Jeszcze jedno, właśnie dzięki suplementom, mama jest w nieporównywalnie lepszej kondycji niż była 5 lat temu, choć powinna być w gorszej, bo niby komórki szybciej umierają niż się tworzą. 

Można  śmiać się z Zięby i naturopatów, można też z ich wiedzę przetransformować na nasze potrzeby.

 

 

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @SalomonH 10 września 2019 08:47
10 września 2019 11:02

 A jak nazwać lekarzy którzy za leczenie biorą kasę ? z tego co mnie pamięć nie myli, lekarze za darmo nie pracują... z historii wiadomo, że nigdy nie pracowali czyli leczyli ludzi za darmo...zawsze pobierali wynagrodzenie...dzięki środkom jakie posiadali, mogli rozwijać i wdrażać nowe pomysły i idee... czyżby dał się pan nabrać na jeden z podstawowych mitów socjalizmu w którym jest mowa o "bezpłatnej opiece medycznej" czy o "bezpłatnej edukacji"...znaczy się co ?  mają nie pobierać wynagrodzenia za swoja pracę ? firmy farmaceutyczne mają za bezdurno produkować leki... to skąda kasę wezmą na nowe technologie ? 

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @ewa-rembikowska 10 września 2019 10:42
10 września 2019 11:08

czy wg zaleceń zięby przemawiała pani czule do olejku żywokostowego ? albo do wody inowrocławianki przed kąpielą ?

swoją drogą rzeczywiście szkoda, że nie trafiła pani na lekarza z prawdziwego zdarzenia

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gorylisko 10 września 2019 11:02
10 września 2019 11:09

A niech lekarze kasę biorą, tylko niech pomogą a nie zapisują paracetamol z ibupromem.

Nie po to idę do lekarza, płacąć mu 150 zł za wizytę, aby mi powiedział, proszę dać paracetamol.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gorylisko 10 września 2019 11:08
10 września 2019 11:12

dlatego mówię, trzeba wiedzę Ziemby i innych przefiltrować przez swój filtr rozsądku i zostawić to, co przydatne...

Akurat nie słucham go, kiedyś kupiłam jego książkę "Ukryte terapie" i uważam, że są tam przydatne  informacje, które w przypadku mojej mamy, akurat się sprawdziły.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gorylisko 10 września 2019 11:08
10 września 2019 11:15

Lekarz z prawdziwego zdarzenia to jest ten, który interesuje się tym, co się dzieje pacjentem po zażyciu leków przez niego przepisanych a takich lekarzy nie spotkałam.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @marianna 10 września 2019 08:02
10 września 2019 11:18

pomyłka szanowna pani...opinia jest jak d*** każdy ją ma,  proponuję zapoznać się z arystotelesem albo św. Tomaszem a propos prawdy... tak samo jak prawda nie leży po środku, tylko leży tam gdzie leży... w stolycy naszej kochanej szmbo wylało...oczywiście nic się nie stało... czy może się stało... Wisła się sama oczyści...skoro tak...to po wała budowano tę oczyszczalnię, dodatkowo rury... co tu jest prawdą ?

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @ewa-rembikowska 10 września 2019 11:09
10 września 2019 11:21

skoro pani wie lepiej to  po co pani chodzi do lekarza ? a może otworzy pani własną praktykę ?

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @gorylisko 10 września 2019 11:21
10 września 2019 11:47

Nie rozumie Pan, albo nie chce Pan zrozumieć. Jeśli moją mamę boli palec a tydzień wcześniej się przewróciła, to idę do lekarza, aby sprawdzić, czy się ta kość przypadkiem nie pękła. Niestety, ale aby zrobić zdjęcie rentgenowskie potrzebne jest skierowanie a ja rentgena w oczach nie mam, nie mam też wiedzy lekarza, który wie, gdzie dotknąć, aby stwierdzić to i owo.

Lekarz mówi, że nie jest złamane ani pęknięte, tylko ból wynika z innej przyczyny, którą musi zdiagnozować inny specjalista a nie on i daje środek przeciwbólowy, który starszej osobie może bardziej zaszkodzić niż pomóc.

Szukam neuropaty oraz sposobów leczenia bólów neuropatycznych. Wychodzi, że tego się nie leczy, tylko podaje coraz silniejsze środki przeciwbólowe, najpierw ibuprom, potem tramal, potem opiaty.

Rezygnuję i zaczynam szukać ziołowych środków na poprawę krążenia a że mieszkam koło Inowrocławia, więc stwierdzam, że i w domu też mogę zrobić wodne spa tak jak w sanatorium.

Tyle.

 

 

zaloguj się by móc komentować

marianna @gorylisko 10 września 2019 11:18
10 września 2019 11:57

Tu Pan sie myli. Ja pisałam o dupie a nie o zupie z Wisły. Co do Arystotelesa cytuję: "Arystoteles tak próbował przybliżać istotę prawdy w swojej Metafizyce: Powiedzieć, że istnieje, o czymś, czego nie ma, jest fałszem. Powiedzieć o tym, co jest, że jest, a o tym, czego nie ma, że go nie ma, jest prawdą." I tyle w tym temacie. Mam bliskich przyjaciół wśród lekarzy  ale prawda jest mi bliższa.

zaloguj się by móc komentować

marianna @gorylisko 10 września 2019 11:21
10 września 2019 12:08

Po co chodzę ja do lekarza?  Oczekuję trafnej diagnozy. Właściwa diagnoza to już krok do uzdrowienia. Niestety ,dobrych diagnostyków jest bardzo niewielu.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy
10 września 2019 12:12

Zięba jest szarlatanem. Juz kiedyś wyjaśniłem, dlaczego i powtarzał nie będę. 

Nie ma żadnych "leków naturalnych", są po prostu leki, wszystkie pochodzą z natury. Za to większość tzw.chorób jest samolecząca i obojętnie, co człowiek będzie robił (w granicach rozsądku) przejdą same. Żeby być zdrowym trzeba po prostu zdrowo żyć (co nie jest takie łatwe, ale dużo łatwiejsze dziś, niż w czasach Hildegardy). Ale nawet maksymalnie zdrowy tryb życia nie zwalnia z konieczności umarcia. 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy 10 września 2019 01:34
10 września 2019 16:04

Gorylisko usilnie robi z siebie pawiana, /tu od razu nasuwa się skojarzenie - trolisko/,
w temacie, nic prócz epitetów, bluzgania i szambowatego hejtu /tfu, przychodzić i wylewać litry g...a ... nie mając nic konkretnego i merytorycznego do powiedzenia..., ja bym poświęcił to drzewo, razem z korzeniami, na którym ten małpowaty się zagnieździł/,
po wybluzganiu wyciągnie swój ulubiony różaniec i publicznie zmówi dziesiątkę za wszystkich biednych, oszukanych i pokrzywdzonych, bo tu o: 'ludzkie życie i zdrowie proszę pana chodzi' /cóż za troska ..., ta, pieniądze już wcześniej policzył/, a drugą, zapewne w intencji tak okrutnie oczernianej big farmy ... bez której już dawno byśmy chyba wymarli,
/trzeba mieć naprawdę nieźle ..., żeby, zwłaszcza tutaj, traktować ludzi jak ostatnich debili/

poza tym, 'niezła żenada' 'popatrzeć', jak fizyk zabiera głos w temacie biofizyki, mechanik w mechanice kwantowej, a goryl w humanistyce ...

 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Grzeralts 10 września 2019 12:12
10 września 2019 16:29

''... ale dużo łatwiejsze dziś, niż w czasach Hildegardy''
naprawdę?

 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Grzeralts 10 września 2019 12:12
10 września 2019 16:29

umarcie - umarciem
zdrowie - zdrowiem 
cierpienie - cierpieniem
odpowiedzialność za siebie i bliskich - odpowiedzialnością

jak sie 'odnieść' do drugiej części przykazania miłości?

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @Matejek 10 września 2019 16:29
10 września 2019 18:42

Tu nie przykazanie miłości, ale dary Ducha Świętego mają zastosowanie. Szarlatan to szarlatan, obojętnie jaki ma tytuł zawodowy. 

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 07:25
10 września 2019 19:24

Doktorek od siedmiu boleści? Tak, to chyba ja. A więc jest pan cukrzykiem. Hmmm. Wspaniale. Wspaniale pan trafił znaczy się. Do rzeczy: cukrzyca minie najdalej po miesiącu- ale słuchaj ty goryli synu, słuchaj uważnie każdego słowa które twemu zdrowiu poświęce, bo dobry ze mnie człowiek i lubię zwierzęta, tak jak Hitler lubiał swoją Blondie a i Stalin beczał jak bóbr kiedy zwierzęciu na filmie coś złego się działo. Koniec więc z cukrem i z chlebem koniec. Jedz warzyw dużo, a świeżych i nie waż się ich podgrzewać bo enzymy zabijasz- banany! Dużo bananów bo tam potas... a może to był potaż? Łykaj z rana, tj. o 11 pierwszą twoją potrawinę- sok z marchwi i jabłka. Unikaj cukru taki synu, to przez to szaleje ci insulina. Po insulinę na lianach do apteki pomykasz? Znachory w białych kitlach cię dopadły, mało życia ci zostało. Czy stópka już ucięta? Jeśli nie to pamiętaj- stopa cukrzycowej małpy najdalej od serca jest, dlatego słabe tam krążenie i białe dochtory ciachają ją jako pierwszą. Zacznij się przemieszczać jak człowiek, ale nie biegaj. Patrzaj na film jak czipsy będziesz chrupał i pączkiem zagryzał:

 

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 07:25
10 września 2019 19:27

Jak do pana gorylu mówię, to jak bym do wody mówił, ten sam efekt.

zaloguj się by móc komentować

genezy @ewa-rembikowska 10 września 2019 10:42
10 września 2019 19:32

Oczywiście- krążenie, to jasne jak słońce. Ja jeszcze by dodał do hydromasażu delikatny masaż limfatyczny stopy. No i sok z marchwi- no ale to zawsze i wszędzie.

zaloguj się by móc komentować

genezy @boson 10 września 2019 08:21
10 września 2019 19:49

W latach piędziesiątych koncerny farmaceutyczne podzieliły sobie Europę wschodnią na obszary doświadczalne dla szczepień m.in. 

"Wieść o epidemii dotarła do wirusologa Hilarego Koprowskiego, który od 1944 r. pracował w USA dla koncernu farmaceutycznego Wyeth. Od lat prowadził badania, szukając skutecznej szczepionki na polio. Szczepionka była jeszcze w fazie badań, ale Koprowski wyprosił w firmie Weyth 9 mln dawek, które za darmo wysłano do Polski. Szczepienia rozpoczęto na początku 1959 roku."

W Rosji nieprzebadanymi szczepionkami miliony dzieci szczepił inny koncern, a w Rumunii jeszcze inny, ale już mi się nie chce tego szukać. Dlatego w jakimś komentarzu napisałem, że wizyta Dudy w USA mogła mieć drugie dno bo spotkał się tam z big farmą.

 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy 10 września 2019 19:49
10 września 2019 19:55

... ale przed '59 już wiedziano ...

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 10 września 2019 19:27
10 września 2019 19:58

kurna, goryl szukał w sklepie Zięby prawdy... między puszką lewoskrętnej witaminy c a chlorofilem

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy 10 września 2019 19:58
10 września 2019 20:02

i co znalazł??? :D

zaloguj się by móc komentować

valser @genezy 10 września 2019 19:24
10 września 2019 20:08

XXI wiek a tu znachorka w pelnym natarciu bo sie ksiazek naczytala. Masakra.

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 10 września 2019 18:42
10 września 2019 20:09

Religa to dla mnie definicja szarlatana. W dzisiejszych czasach te jego eksperymenty medyczne nie uszły by mu na sucho. A ten karakan zrobił go ministrem.

zaloguj się by móc komentować

genezy @valser 10 września 2019 20:08
10 września 2019 20:11

W tym rzecz, że się nie naczytała tylko sami praktycy. Ktoś mówił ostatnio, że jest praktykiem czy mi się znowu coś przewidziało?

zaloguj się by móc komentować

valser @genezy 10 września 2019 20:11
10 września 2019 20:38

ten facet lazacy z kamerka po bazarku jest niby praktykiem?  Aha...

Chyba lazikowania i gadulstwa bezwatkowego.

zaloguj się by móc komentować

MZ @gorylisko 10 września 2019 07:25
10 września 2019 20:51

Nie wypowiadam się na temat strukturyzatorów wody ale poczytaj sobie o struktrze wody.Rosjanie badali strukturę wody poddaną różnym działaniom ,np muzyka metalowa ,przekleństwa,muzyka klasyczna,modlitwa i podobne,są w sieci zdjęcia struktury wody zrobione mikroskopem atomowym.

Modlitwa jest na pierwszym miejscu,to nie bajka swięcenie wody przez Prawosławnych na Jordana.

Pan Bóg dał nam wszystkie leki,jak nimi gardzimy to poniesiemy karę,Benedykt XVI jasno to określił,

"wiekszość chorób w dzisiejszych czasach to atak ZŁego. 

zaloguj się by móc komentować

olo @genezy
10 września 2019 20:56

zobacz to:

https://vp-24.eu/index.php?

moze sie przydac

 

zaloguj się by móc komentować

genezy @olo 10 września 2019 20:56
10 września 2019 21:03

Mam tego okulara obkupilem znajomych jeszcze jak 13zl kosztowal, teraz ok. 20 ale ceny sa różne. Trzeba delikatnie sie obchodzic, bo jest łamliwy, ale działa- tylko jak ze wszystkim, trzeba starac sie stosowac codziennie.

zaloguj się by móc komentować

olo @genezy
10 września 2019 21:20

no, mozna i samemu z brystolu zrobic na poczatek

zaloguj się by móc komentować

genezy @olo 10 września 2019 21:20
10 września 2019 21:22

albo ze sreberka po princepolo

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy 10 września 2019 01:08
10 września 2019 21:26

NTV - to fakt, pełnych kubłów ci u nich dostatek, muszą  czymś jednak uwiarygadniać ...
/'raczej' - w tym sie w pełni zgadzam/
choćby Paweł Wypychowski, kto z nim na argumenty i wiedzę chciałby polec ...
https://youtu.be/QUmR9kKZGn4?t=787 
 

https://inspro.org.pl/megaustawa-5g-ekspertyza-instytutu-spraw-obywatelskich/ 
itd. itd. na yt i ...

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @genezy
10 września 2019 22:09

panie genezy... pitolisz pan od rzeczy... ja wyrosłem z fazy kiedy to co pokazują w telewizorni (wszystko jedno, czy klasycznej czy internetowej) traktuję jako prawdę objawioną...sam pana gadka o insulinie świadczy o tym, że wielkiego pojęcia o cukrzycy jako takiej to pan nie masz... faktem jest...dwa miechy temu, była mowa o insulinie ale na szczęście  lekarz zmitygował pigułę i jak na razie przez kilka miechów aplikuję sobie penem raz w tygodniu hormon... do najbliższego badania cukru co nastąpić ma niebawem, dwa rodzaje tabletek polecono mi odstawić więc big farama zarobi na mnie mniej... rockefeller pewnie się wścieknie z tego powodu... ;-), a tak z ciekawości jest pan może weganinem jak spurek ?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 10 września 2019 20:09
10 września 2019 23:00

Definicja szarlatana jest prosta: ktoś, kto bierze kasę za coś, za co nie odpowiada. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @gorylisko 10 września 2019 22:09
10 września 2019 23:01

Tylko nie żryj tej marchwi i bananów, bo Ci się cukry rozszaleją. 

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @genezy
10 września 2019 23:07

to tak a propos tych okularów...ktoś sobie winszuje niezłą kasę 137 PLN za sztukę...

ale tak a propos...to wujek google pokazał stronę

https://vp-24.eu/index.php? 

ale pojawiło się też hasło okulary ajurwedyjskie

https://www.youtube.com/watch?v=MZFnqUksEqA 

z zasady podchodzę ostrożnie do wszelkich zródeł hinduistycznych, bo hindizm dla mnie to zwykłe diabelstwo...

to jakby co to okulary zamiast za 137 PLN można kupić

na ebay pod tym linkiem tutaj 

ktoś znowu niezłe lody kręci bo kosztują od 1.88 GBP wzwyż... z Singapuru

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @gorylisko 10 września 2019 23:07
10 września 2019 23:10

To sobie można w domu zrobić, praktycznie za darmo. I żadnej magii, ani cudowności w tym nie ma. Wad wzroku też nie leczy. Szarlataneria. 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 10 września 2019 23:10
10 września 2019 23:31

Tak szczerze na pana Ziębę mam wywalone całkowicie i nie interesuje mnie wcale, na czym czesze frajerów w swoim sklepie internetowym. Ale nie widzę powodu, żeby wszystko, co mówi, traktować w związku z tym jak brednie, on dlatego może tych frajerów czesać, bo mówi najprawdziwszą prawdę łatwą do sprawdzenia, przynajmniej w dużej części tych swoich „nauk”. W sumie to czemu nie, jak dla mnie może sprzedawać lecznicze poduszki po dwieście pięćdziesiąt i ok. Jakby tak poszukać szarlatanerii w aptece, to uzbierałoby się tego kontener, kontener szarlatanerii i naciągactwa z każdej apteki, więc nie wiem zupełnie o co chodzi.

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 22:09
10 września 2019 23:51

Nie chodzi o to co ty zrobisz big farmie, ale o to co ona zrobi tobie- Rockefeller się nie wścieknie, ty to zrobisz. Jeszcze raz wodo strukturyzowana, nie lek ani nie lekarz cię leczy, tylko sam twój organizm to robi- nawet jak cię chirurg poskłada to organizm zajmie się całą resztą.

A co to za pacjent ten spurek? Za bardzo dałeś się pan panie gorylu zaklatkować, ja nie jestem żadnym weganinem ani niczym, jestem ponad te wasze ciągłe kolczykowanie i późniejsze szczucie jednych przeciw drugim.

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 10 września 2019 23:07
10 września 2019 23:58

Generalnie co do okularów to warto sobie samemu odpowiedzieć na to pytanie, albo się tylko chwilę zastanowić: czy wada wzroku to jest choroba czy objaw? No właśnie, choroba czy objaw? Bo jeśli to objaw to nie uleczy się objawu u optyka.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 10 września 2019 23:58
11 września 2019 00:02

heh, późno już- nie uleczy się choroby u optyka- objaw się chwilowo zniweluje, do czasu kolejnej dioptri

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 10 września 2019 23:00
11 września 2019 00:11

Religa. Zięba właśnie odpowiada, tylko nie wiadomo jeszcze za co.

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 10 września 2019 23:01
11 września 2019 00:18

Zawartość cukru w cukrze. Banany i marchew mają tylko wysoki indeks glikemiczny, ale niski ładunek glikemiczny, tak jak wszystkie owoce. Cukry mu skoczą, ale za chwilę już ich nie będzie miał we krwi. Spokojnie nikt mu o tym nie powie.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Grzeralts 10 września 2019 23:10
11 września 2019 00:21

Ludzie często płacą spore pieniądze za coś, co mogliby mieć za darmo i nie oznacza to jeszcze, że zostali oszukani.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @genezy
11 września 2019 00:39

hmmmm szczucie pan powiadasz...moje kolczykowanie...  ja nikogo nie kolczykuję gdyby kto pytał... co do leczenia na surowo... mój osobisty kumpel leczył się...na surowo... jakiś czas potem jak do niego zadzwoniłem to leczył się żubrówką u innego kierowcy... cos mi pan powyżej insynuowałes w kwestii paczków etc. tak przyznaję się zjadłem cztery pączki w Częstochowie kiedy wracałem z konferencji w Tłokinii... potem może jednego, albo dwa... tiaaaa, wedle pana insynuacji to co ? Zajdam się tabletkami i pączkami tak mam to rozumieć ?

 w poniedziałek mam mieć angioplastykę rozumiem, że leczenie na surowo rozwiązałoby problem... tiaaaa... zawał też ziółkami i dietą... rozumiem, że śp. dr Ludwik Rydygier który przeprowadził pierwszą w dziejach operację usuniecia wyrostka robaczkowego zamiast chirurgii to powinien na surowo...

powiem tak, jak swego czasu sp. Herling Grudziński  do michnika... powinien pan poszukać dobrego psychiatry... pan Matejek też... ja nie ogłaszam prawd objawionych, zwłaszcza w necie...ale unikam "zbawiennych" porad osób podejrzanych... niestety, nawet ludzie z tytułami profesorskimi dają sie nabrać... poniżej gwoli przypomnienia...

 

http://gorylisko.szkolanawigatorow.pl/zazdrosc-i-medycyna-uwaga-na-znachorow 

http://gorylisko.szkolanawigatorow.pl/wirus-odry-nie-istnieje-czyli-ziebolenia-ciag-dalszy 

no to dobrego schabowego...ale przedtem odę do niego albo jakis sonet... czy fraszkę chociażby...

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 10 września 2019 23:31
11 września 2019 07:05

Oczywiście, szarlatan, to szarlatan, niezależnie od profesji. Ale on wplata brednie między wiadomości prawdziwe, a to bardziej szkodliwe, niż zwykłe brednie. Ludzie robią dość głupot i bez Zięby. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 11 września 2019 00:11
11 września 2019 07:06

Za nic nie odpowiada. Po prostu doi kasę z ludzi.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @SalomonH 11 września 2019 00:21
11 września 2019 07:06

Dlatego definicja szarlatana jest jw.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 11 września 2019 00:18
11 września 2019 07:55

Ale nie jest to żadna wiedza tajemna, uczą tego każdego lekarza, pielęgniarki, czy dietetyka, a każdy cukrzyk też powinien to wiedzieć. Jest to wiedza powszechnie dostępna i za darmo. Polskie oficjalne wytyczne żywieniowe też są pod tym względem up to date (strona NCEŻ jest naprawdę niezła). 

Natomiast ani cukrzyk, ani nikt inny nie powinien żreć owoców bez umiaru, bo z faktu, że od fruktozy glikemia nie skacze, nie wynika, że jest ona nieszkodliwa w nadmiarze. Jak zresztą wszystko inne. 

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 11 września 2019 00:39
11 września 2019 07:56

A zwężenie naczyń to jest choroba czy objaw? Jak pan myśli? Choroba czy objaw?

Rydygier coś wyciął i to ma być powód do dumy? A ilu najpierw musiało wykorkować, wie pan? Czy tak- podszedł i wyciął i oklaski? Mam między pośladami Rydygiera, małpiatko kochana...

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 10 września 2019 23:58
11 września 2019 08:10

Wada wzroku to najczęściej ani choroba, ani objaw. Ot, cecha osobnicza. W związku z tym nie da się jej "wyleczyć", ale można skorygować. Można też jej rozwojowi, przynajmniej w części zapobiec. I różne są na to metody. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 11 września 2019 07:56
11 września 2019 08:12

Zmieni Ci się, jak naprawdę zachorujesz. I nawet jak w swoich przekonaniach będziesz bardzo konsekwentny i na ratującą życie operację się nie zgodzisz, to jak już stracisz przytomność i tak Cię zoperują.  

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 11 września 2019 08:10
11 września 2019 08:27

To jest objaw insulinooporności czyli organizm nie radzi sobie z cukrem. Bo można by zadać złośliwe pytanie- czy insulinooporność to choroba czy objaw? No i przyparty do muru musi wyksztusić, że to jest objaw. Czego? Obrony organizmu przed cukrem którego już nie może nigdzie upchnąć i nie jest w stanie wydalić, a jest ten cukier w organiźmie. Jest też kilka razy więcej insuliny ale ona nie może w tym pomóc bo komórki mają potąd cukru i już go nie przyjmują. Co robi dochtorek? Dowala insuliny bo jest cukier we krwi. No i coś strzeli, trzustka czy cóś, albo organizm wytworzy raka, który 10 razy szybciej ten cukier wpieprzy.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 11 września 2019 08:27
11 września 2019 08:46

Strasznie upraszczasz i mieszasz. Bawienie się w definicje objawu i choroby nie ma większego znaczenia dla kogoś, kto się tym zawodowo nie zajmuje. Definicja to definicja, nikomu nie zaimponujesz jej znajomością, jeśli nie jest Ci zawodowo potrzebna. Insulinooporność jest skutkiem pewnych zjawisk patofizjologicznych będących m.in.wynikiem obżarstwa (przede wszystkim) i ogólnie niezdrowego trybu życia. To się leczy, i to bardzo dobrze dietą i ruchem, ale do tego potrzebna jest współpraca chorego. Większość nie współpracuje i "chce tabletkę".  W zaawansowanym zespole metabolicznym nie ma już szans na wyleczenie samą zmianą trybu życia i insulina jest koniecznością, żeby chory nie umarł.

zaloguj się by móc komentować

olo @genezy 11 września 2019 08:27
11 września 2019 08:46

rozmiem(?) ze piszesz  o przypadkach gdy trzustka jeszcze pracuje

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @boson 11 września 2019 09:40
11 września 2019 09:43

Bo ja żyję w realnym świecie. I stykam się z realnymi problemami żywych ludzi.

zaloguj się by móc komentować

olo @olo 11 września 2019 08:46
11 września 2019 10:03

i jeszcze dopytam: insulina to grzyby sa?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @boson 11 września 2019 09:46
11 września 2019 10:50

Nie. Cynamon jest świetny, i zioła są świetne. I Klimuszko, i Hildegarda, i różne inne rzeczy są świetne,. I fizyka też. Ale nasz mózg nie ogarnia korelacji wielu zmiennych, w związku z tym w praktyce najlepszą strategią jest umiar. We wszystkim. 

A Zięba jest szarlatanem. 

zaloguj się by móc komentować

genezy @olo 11 września 2019 10:03
11 września 2019 11:01

już nie dopytasz o grzyby sa

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @Grzeralts 11 września 2019 10:50
11 września 2019 11:18

>>Nie. Cynamon jest świetny, i zioła są świetne. I Klimuszko, i Hildegarda, i różne inne rzeczy są świetne,. I fizyka też. Ale >>nasz mózg nie ogarnia korelacji wielu zmiennych, w związku z tym w praktyce najlepszą strategią jest umiar. We >>wszystkim. 

>>A Zięba jest szarlatanem. 

a ponadto uważam, ze Kartagina powinna być zniszczona... Amen... ;-)

co do umiaru to może panu genezemu albo panu matejkowi centymetr krawiecki by wystarczył... albo dwa centymetry po pół metra każdy ;-)

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 11 września 2019 10:50
11 września 2019 12:45

No więc z umiarem o Ziębie dochtorku.

zaloguj się by móc komentować

genezy @gorylisko 11 września 2019 11:18
11 września 2019 12:46

Najwyraźniej cukier ci spada.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 11 września 2019 12:45
11 września 2019 13:15

O Ziębie nie można z umiarem, bo jest szkodliwy. Mój umiar ogranicza się do tego, że nie nazywam go oszustem (bo i nie mam na to dowodów), tylko szarlatanem. 

Nie zrozum mnie źle: to jest fajna notka, o fajnej przyprawie o właściwościach zdrowotnych i leczniczych. Jeśli zrobisz z tego cykl, tym lepiej. Ale zjedzenie kilograma cynamonu może zabić, a Zięba takie właśnie metody proponuje. Nie ponosząc żadnej odpowiedzialności za skutki. 

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @nana 11 września 2019 13:48
11 września 2019 14:30

Choroby a przyjaźń/uczciwość:

https://youtu.be/o0rOCfX04zM?t=87

 

> W mieście, w tłoku, gdzie ludzie są naładowani różnymi emocjami=energiami niemożliwe jest znalezienie spokoju wewnętrznego

Przykład Świętego Maksymiliana Maria Kolbe z niemieckiego miasta-umieralni kl auschwitz przeczy spostrzeżeniu.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @Brzoza 11 września 2019 14:30
11 września 2019 14:58

https://youtu.be/phxq9biWDuc?t=238

:) :)

Nienawidzę tzw. "świadectw" w Kościele.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @boson 11 września 2019 15:15
11 września 2019 15:30

Ojej, jaki Ty zasadniczy.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @nana 11 września 2019 13:48
11 września 2019 15:39

Ludzie są z natury religijni. W związku z tym wierzą w różne rzeczy (Boson np.w fizykę ;) ), które im wyjaśniają świat i odsuwają lęk przed cierpieniem i śmiercią. Wynika to przede wszystkim z tego, że nasz mózg funkcjonuje, tak jak funkcjonuje, czyli jak go Pan Bóg stworzył. Stąd jesteśmy podatni na efekt placebo, lubimy wnioskowanie magiczne, proste wyjaśnienia, itp. Dlatego tak łatwo uprawiać szarlatanerię w leczeniu chorób i dolegliwości, także tych domniemanych. A najlepiej się wszelkiego rodzaju "magia" sprawdza w leczeniu zaburzeń psychosomatycznych. Natomiast w naprawdę ciężkich stanach nawet oficjalna medycyna często jest bezradna, a co mówić o magii. Za to cuda są dobre na wszystko, ale to nie my o nich decydujemy. 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Grzeralts 11 września 2019 13:15
11 września 2019 15:40

''... zjedzenie kilograma cynamonu może zabić, a Zięba takie właśnie metody proponuje.''

o cholera! - pewnie jeszcze w polu torsyjnym? zakraplając czystym perhydrolem i uciskując wykałaczką lewoskrętną ...?

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @Matejek 11 września 2019 15:40
11 września 2019 16:15

My z Rodziną "walimy" "lewoskrętną" C (kupowaną na kilogramy z Lubelskiej fabryki) plus ruch, witaminy. Dzięki Panu Bogu bardzo dobrze nam ze zdrowiem :) Dzieci nie szczepimy - bardziej się boje szczepić niż nie szczepić - doszedłem do tego jak przygotowywałem się do bycia ojcem i nikogo wtedy nie znałem, kto by tak robił, a w przychodni państwowej dla Dzieci potem były takie plakaty - różowe dziecko biegnące po ultrazielonej trawie, które było tak różowe jak Moje - ale z podpisem "szczepione" - a poniżej dziecko zgarbione, "rozpadające się", siedzące przed śmiercią w wypłowiałych kolorach- z napisem nieszczepione. Mamy bardzo cenne geny, by je uszkadzać, Polaków jest jeszcze dużo, więc mogą chyba jeszcze jakiś czas nimi szastać.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Brzoza 11 września 2019 16:15
11 września 2019 19:25

: ) pare tanich rzeczy, 'a cieszy' ;)

 

najlepsze to, ze skrajności w skrajność, a jak przy tym da się jeszcze emocjami 'podelektować' ...

fakt, że z edukacją nie teges, kto zdaje sobie sprawę, a kto jest 'wierzącym', bo tak autorytety przepowiedziały ...

z tego powodu jestem najczęściej niewierzącym ... i od paru lat też mam/mamy się dużo lepiej 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
11 września 2019 19:54

edukacja ...

 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Matejek 11 września 2019 19:54
11 września 2019 20:02

''... zniszczenie bariery krew-mózg- bezpłodność u kobiet oraz mężczyzn

w szczególnych przypadkach efekty terapeutyczne- depresja, szerokie efekty neuropsychiatryczne

zakłócenia w produkcji melatoniny i tym samym problemy ze snem, cyklem dobowym ...''
https://raforest.com/2019/07/25/kanaly-wapniowe-bramkowane-potencjalem-w-blonach-komorkowych-vgcc-aktywowane-polami-elektromagnetycznymi-wpuszczaja-ogromne-ilosci-jonow-wapnia-powodujac-stres-oksydacyjny-niszczenie-dna-efekty-ne/

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
11 września 2019 20:15

kontrola umysłu ... ''pola torsyjne ... tego typu bzdety ... trzeba pamiętać, że łańcuch argumentacji w każdej debacie jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo ''
https://www.youtube.com/watch?v=Ft7XciWzvME&t=2246s

  

/slzag trafi próbe umieszczania ... - do parasol/

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @Matejek 11 września 2019 21:18
12 września 2019 06:15

Nasze państwo samo zlikwidowało produkcję leków w kraju, a teraz zdziwienie. Nb.na liście leków niezbędnych WHO jest raptem kilkadziesiąt pozycji. Wszystkie kiedyś produkowaliśmy na miejscu. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Matejek 11 września 2019 20:02
12 września 2019 06:21

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3780531/ 

warto jednak przeczytac oryginał publikacji. 

A na organizm działają nie tylko pola EM o charakterze zmiennym, także statyczne pola elektryczne i magnetyczne. O większości tych oddziaływań wiemy nic lub niewiele, a biologiczne skutki powszechnego narażenia na nowe rodzaje urządzeń poznamy za 2-3 generacje. 

I zaraz tu Boson wpadnie, że szerzę nieuctwo.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy
12 września 2019 10:29

Tu jest ważny film- od 11 minuty jesli nie ma czasu na calosc. Cała zasada tego wyleczenia nie polega na szarlataństwie, na szarlateństwie tego człowieka w szczególności, ona polega na tym, że nasz sam organizm ma w sobie funkcję samoleczenia- nie tylko jak się skaleczymy.
Opinia valsera o znachorce 21 wieku w natarciu nie ma tu zastoaowania bo nie w znachorach tu rzecz tylko w naszym organizmie, ktory tak właśnie dziala. Znachorzy myślę że tylko wykorzystują tę wiedzę dla własnych profitów sprzedając cynamon i czy to będzie cynamon cynamon, czy "lek" za tysiąc nie ma tu wiekszego znaczenia. Warto się zastanowić nad tym czym jest choroba.

 

zaloguj się by móc komentować

genezy @boson 12 września 2019 10:48
12 września 2019 11:22

Jeśli chodzi o stwierdzenie momentu śmierci to tym bardziej nie wiemy, dlatego bo w Polsce ustawa o śmierci mózgu została ustanowiona w korelacji do wykańczanej właśnie kliniki w Zabrzu gdzie za chwilę wożono i to często wojskowymi samolotami "dawców".

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
12 września 2019 11:23

klawiterapia i TLMZ 

 

zaloguj się by móc komentować


genezy @Matejek 12 września 2019 11:24
12 września 2019 12:00

Jeśli są pompy m.in. w mięśniach i jeśli zą zawory jednokierunkowe to uciskanie mięśni czy tkanki powoduje przepychanie płynu w jednym określonym kierunku i nie ma obawy, że się podczas dotyku coś mocno spieprzy.

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @genezy
12 września 2019 14:12

Potroluje.

https://youtu.be/eEmFmLR6ZOg?t=148

Ksiądz Jan Kaczkowski jest niesamowity :)

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Brzoza 12 września 2019 14:12
12 września 2019 15:31

ogólnie tak, ale i on nie jest nieomylny

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @Matejek 12 września 2019 15:31
12 września 2019 16:47

Tak jak my wszyscy (mówi o Sobie, że jest liberałem gospodarczym, co więcej zaciemnia niż przekazuje, mówi, że nie chce wchodzić w kompetencje psychologa, ale wchodzi i sugeruje, że czyiś Ojciec mógł mniej leżeć krzyżem, a więcej przytulać i było by lepiej). Ale dla mnie Łał, gdy słyszę swobodnie żartującego i poważnie wierzącego Księdza, który ma niezmącone poczucie własnej wartości, który zaznał bogactwa i które Go nie konstytuuje-z bogatej rodziny i od Dziecka nie chce dopuścić, aby ktokolwiek przy nim skutecznie i bezkarnie łamał jakiegoś człowieka(newer-ever, bo inaczej okaże się tchórzem), który mówi o Kościele jako o korporacji, w której jest też brak wiary, alkoholizm, seks, tępota (ale zastrzegał, że lubuje się w kontrowersyjności), który mówi o swoich doświadczeniach życia na Kaszubach, który mówi mi, że jak ciebie nie ciągnie na Msze Święte o uzdrowienie, czy inne specjalne z znanym Kimś, i wspólnot mających na głównym sztandarze "Kochanie"- to jest w porządku (chociaż inny Ksiądz mówił, że przebywanie we wspólnotach chroni małżeństwa przed rozpadem) i który będąc osobą publiczną z odpowiedzialnością jak Pan Maciejewski jest swobodny w myśleniu/nie zastraszony/nie zakłamany/trudny do złamania.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Brzoza 12 września 2019 16:47
12 września 2019 20:10

Jak ma nie być świetny, skoro już wśród świętych?

zaloguj się by móc komentować

Matejek @Brzoza 12 września 2019 16:47
12 września 2019 21:00

ot co, dlatego  ... warto słuchać, co kto ma naprawdę do powiedzenia ... a nie pie...nia, ...

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @Grzeralts 12 września 2019 20:10
13 września 2019 06:38

No tak. Żona mi też powiedziała.

zaloguj się by móc komentować

genezy @boson 13 września 2019 09:39
13 września 2019 09:42

A, czyli standard- kawalkada kapiszonowa.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy
13 września 2019 12:30

ot

Dziś święto środka jesieni- ciasteczka księżycowe zkupiwszy?

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
14 września 2019 17:07

eh, ten pan na pewno nie ma na imię doktur Patryk ...

 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
14 września 2019 17:08

...

...

zaloguj się by móc komentować

genezy @Matejek 14 września 2019 17:08
14 września 2019 18:18

To właśnie są opinie tego gamonia, co to goryl go wyciągnął z kapelusza- ten gamoń nawet nie stał obok osoby, która była na głodówce. Ten "lekarz" twierdzi, że zalega stolec u osoby która jest na głodówce, z pewnością dlatego, że układ trawienny człowieka jest tożsamy z układem trawiennym królika- królik przepycha jedzeniem to co już zjadł, a jak nie je to zdycha bo mu wszystko gnije w środku. Głupota tego internetowego bęcwała przewyższa chyba nawet Czerniaka.

zaloguj się by móc komentować

genezy @Matejek 14 września 2019 17:08
14 września 2019 18:25

Nie ma sensu tych bredni oglądać, chyba że na przemian z czytaniem Prusa i później wyciąganiem życiowych wniosków na temat znachorów, że wsadzają małe dziewczynki do pieca na trzy zdrowaśki i te dzieci jak im płoną nóżki pytają się mamy dlaczego ją do tego pieca wsadzają i nie przyjdzie im do głowy, że to fikcja literacka, bo czy jakaś matka pozwoliła by wsadzić do pieca swoje dziecko na pewne usmażenie? 

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy 14 września 2019 18:18
14 września 2019 18:31

ma za zadanie utrwalać miernotę, ...

Skoczylas to przeciwieństwo, tu i z przyjemnością się 'słucha'

zaloguj się by móc komentować


genezy @Grzeralts 14 września 2019 20:15
14 września 2019 23:28

Smakują wybornie- polecam z durianem, aczkolwiek trzeba być nieco kopniętym w łeb żeby całe zjeść na raz, bo akurat to jest dosyć dziwne. Bezpieczniej z zieloną herbatą, albo kokosowe. U dobrego wietnamca w sklepie jeszcze będą, chyba- piętnastak, tanie nie są. 

zaloguj się by móc komentować

genezy @Matejek 14 września 2019 18:31
14 września 2019 23:37

Tak, ten małpiszona to typowy zaprogramowany wariat. Znawca teorii, mógłby występować w 1 z 10-ciu jako ekspert od teorii stolca.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 14 września 2019 23:37
15 września 2019 00:09

Shit happens:

i dla ostrzeżenia ten sam koleś zaraz po 41 dniach głodowania- praktyk pełną gębą, ale zjechał na 56,7kg, moim zdaniem przegiął z długością przy swojej wadze.

 

zaloguj się by móc komentować

honoratka @genezy 14 września 2019 23:37
15 września 2019 09:15

Marek Skoczylas jest stomatologiem, natomiast Patryk też ukończył Akademię Medyczną

ale jako analityk medyczny.

Obaj czerpią informacje z opublikowanych prac medycznych.

Czy naprawdę dentysta ma lepsze kwalifikacje  do wyszukiwania publikacji niż analityk medyczny?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @honoratka 15 września 2019 09:15
15 września 2019 09:36

Żaden z nich nie ma niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Nikt, kto je ma, nie bawi się w medyczne blogi/vlogi/itp.

zaloguj się by móc komentować

genezy @honoratka 15 września 2019 09:15
15 września 2019 11:19

Nie chodzi o wyszukiwanie informacji tylko o praktykę. Patryk wyszukał informację, że pogarsza się wygląd skóry, włosów, paznokci na głodówce! Ten facet to chodząca awaria, jest dokładnie odwrotnie- jak ma się łupież to on mija, skóra jest idealna jak po żadnym kremie nigdy nie będzie- nawet zęby stają się białe, nie trzeba wybielania (to już dziesięciodniowe i dalej). Stawy stają się giętkie, a reumatyzm przechodzi, nie tylko bóle reumatyczne. Organizm sam się leczy bo jest najlepszym lekarzem, taka jest praktyka, tylko nie można mu przeszkadzać- non nocere.

Nie imponują mi tutaj kwalifikacje medyczne bo to najczęściej szarlataneria "lecząca" objawy. Bardzo miło, z profesjonalną gatką, w białych kitlach psy zająca zjadły- chyba każdy się z tym styknął.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @genezy
15 września 2019 13:13

''jak nie mam żadnych kryteriów merytorycznych, to zaczynam używać ...
''problem, jak odzielać informację od dezinformacji ...
47' -54' ...  https://youtu.be/QUmR9kKZGn4?t=2820

chyba? nie praktyk i chyba nie chory?
https://youtu.be/-7v_jpoDVTU?t=726

https://youtu.be/GiOc-FS4ab4?t=319

wykorzystywanie dostępnej wiedzy, 'wiedzy' i niewiedzy ...
kwestia pożytecznych idiotów /skądinąd bardzo wierzących ... w postęp? i ... wiarę w człowieka?/, czy to 'wybiórczych' dla korzyści własnych, ...
//ja tam wolę, jak mi ktoś wciska prawdę i przy tym chce zarobić, nie przymuszając mnie (czy, wręcz nakazując prawem (sprawę manipulacji psychologicznej ...), (kwestia, co chce przy okazji przemycić, to już mój rozum i oddzielanie plew od ziarna - jakby nie było, Pan Bóg z tego nas nie zwolnił, manipulacja zarówno z jednej, jak i drugiej strony zawsze była, jest i bedzie)
- od tego co wciska wręcz, już nawet nie niewiędzę, a zakłamanie i ... pod przymusem /najlepsze, że to już nawet jakiś 'urzędas' ma rościć  sobie prawo do decydowania, jak ja  ... ... ...//
edukacja na całej linii 'się zeszmaciła', czy to tylko historia, polityka, ... a czemuż to w ... innych istotnych /''kasowych'' .../  miałby być wyjątek? ... ...
https://youtu.be/AP2dmJT9ouE?t=169

niestety, dzisiaj ludziska wolą ... - hipotetycznie, gdyby postawić w obecnej sytuacji w miarę 'rozgarniętego' ...  sprzed stu lat - to pierwsze jego słowa: ludzie! Bóg was opuścił!

/coraz częściej /w tej nowej przestrzeni/ nie można normalnie porozmawiać, syf zza klawiatury leje się gęsto, 'anonimowość', dystans, odreagowanie, ... ... ... ch....eh

zaloguj się by móc komentować

genezy @Matejek 15 września 2019 13:13
16 września 2019 08:57

Ludzie oświeceni medycznie myślą, że kolagen w ich organizmie bierze się z kolagenu zwierzęcego, białko bezpośrednio z białka zwierzęcego, tłuszcz z tłuszczu, wapń z mleka itd. Dlatego wpieprzają nóżki, żeby sobie wprowadzić kolagen, serce lwa żeby być odważnym. Jądra żeby ten, no, a oczy wysysają królikom, żeby lepiej widzieć- tak to, z lekkim przerysowaniem, działa.

Zięba i inni (Szefirek, szaman, Mariusz z Odmładzania, Aga in America)- wszyscy stosują głodówki i to uważam za złoty klucz, nie to co ew. niektórzy z nich sprzedają.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 15 września 2019 00:09
16 września 2019 13:20

Spójrzcie na kolor zębów tego kolesia po 41 dniach głodówki- to dla tych którzy uważają mnie za internetowego komfabulanta (co ja o nich sadze, to moze lepiej zamilcze, @#$%!!!).

zaloguj się by móc komentować

zkr @Grzeralts 10 września 2019 12:12
17 września 2019 00:27

> Zięba jest szarlatanem

Zieba leczacy zawal wykalaczka (nie wiem czy to juz kiedys nie bylo linkowane na SN):

https://www.youtube.com/watch?v=-PQHZuAusBo

> wszystkie pochodzą z natury

a co na przyklad z kaptoprylem ?

zaloguj się by móc komentować

zkr @gorylisko 10 września 2019 07:25
17 września 2019 00:42

> woda niema żadnej struktury w każdej fazie

a lód ? jako substancja krystaliczna z definicji ma okreslona strukture

zreszta jest wiele odmian polimorficznych lodu

a co do fazy cieklej to tez nie jest taka prosta sprawa, przykladowo:

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/1521-3773%2820010518%2940%3A10%3C1808%3A%3AAID-ANIE1808%3E3.0.CO%3B2-1
czy

http://www1.lsbu.ac.uk/water/strand.html

Swoja droga ten pewien rodzaj uporzadkowania wody w stanie cieklym jest wykorzystywany przez tych co chca uzasadnic dzialanie "kaczej molekuly" i podobnych specyfikow

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @zkr 17 września 2019 00:27
17 września 2019 09:33

Część substancji czynnych jest modyfikowana względem związku naturalnie występującego, ale wszystkie wywodzą się z substancji pochodzenia naturalnego. Kaptopryl akurat jest modyfikacją peptydu z jadu jakiejś żmiji. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 16 września 2019 13:20
17 września 2019 09:39

Daj spokój. To są chore wykwity umysłów zdegenerowanych dobrobytem. Po 40 dniach głodowania będziemy piękni i zdrowi, a samo głodowanie będzie pięknym, ezoterycznym przeżyciem. Idź pogadaj o korzyściach głodówki z jakimś więźniem kacetu, czy gułagu. I o ich duchowych uniesieniach. 

To jest chory człowiek, ten gość na zdjęciu. Może fizycznie zdrowy i z pięknymi zębami, ale na głowę chory.

zaloguj się by móc komentować

zkr @Matejek 17 września 2019 08:49
17 września 2019 11:45

nie ciecz a cialo stale

z tego co widze to artykul jest o dwoch odmianach amorficznego lodu

zaloguj się by móc komentować

zkr @Grzeralts 17 września 2019 09:33
17 września 2019 12:00

OK, jesli tak na to patrzec to pelna zgoda ale to jest OT.

Wracajac do Zieby. Mozna sie z niego smiac ale tak naprawde jest to przerazajace. Ciekaw jestem ile osob on i jemu podobni wyslali na tamten swiat ?

zaloguj się by móc komentować



Grzeralts @zkr 17 września 2019 12:00
17 września 2019 14:54

Myślę, że mimo wszystko nikogo. Ludzie aż tak głupi nie są, żeby przy poważnych dolegliwościach próbować wykałaczek. Ale szkodzą podkopując, i tak już solidnie nadwyrężone zaufanie do medycyny. A bez niego nie da się skutecznie leczyć.

zaloguj się by móc komentować


zkr @Matejek 17 września 2019 13:29
17 września 2019 21:07

a ten artykul to z kolei o dwoch postaciach cieklej wody

ciekawa sprawa, dziekuje za link

zaloguj się by móc komentować

zkr @Matejek 17 września 2019 18:19
17 września 2019 21:10

slabe tlumaczenie

plyn i ciecz to sa rozne pojecia, nie mozna ich uzywac zamiennie

plyn jest pojeciem szerszym, obejmuje tez m.in. gazy

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 17 września 2019 09:39
17 września 2019 21:30

Nie sądzę, nie ma co srać po gaciach vel: nie ma srania po gaciach- dochtorku:

Co do więźnia gułagu vel więźnia KL- tylko to ci się nasuwa? Czyli nie tylko gadam z Prusem, ale i z filmami typu "Zapamiętaj imię swoje". Trudno, jesteśmy gdzie jesteśmy, w USA nie było by aż takiej jazdy, mniemam.

zaloguj się by móc komentować

genezy @zkr 17 września 2019 00:27
17 września 2019 21:33

A ty podniecasz się wyciągiem ze źmii.

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 17 września 2019 14:54
17 września 2019 21:38

Pewnie, że myślisz, bo co innego: że jak by Zięba kogoś wysłał na tamten świat to by go skończyli? Chyba tak, no ale on wysłał ludzi na ten świat i wszedł na zbyt duże obroty.

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy
17 września 2019 21:54

Jakby komuś się nie chciało tych filmów z wynikami badań oglądać to polecam krótkie podsumowanie: 25.40
 

W razie polemiki proszę o konkrety, dowodzenia, nie fobie.

 

 

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 17 września 2019 21:30
18 września 2019 12:42

Jeszcze jest taka kwestia: czy analiza krwi ma 100% sensu. Bo czy chodzi o to, że np. poziom potasu powinien być badany we krwi, czy jednak ważniejsze jest to, ile tego potasu jest w komórce.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 17 września 2019 21:30
18 września 2019 12:55

Po prostu wiem jak boli głód. Zwyczajnie fizycznie boli. I wiem jak wygląda człowiek zagłodzony na śmierć. I to wszystko nie jest zabawne. 

Z faktu, że głodówki są najprawdopodobniej korzystne dla zdrowia, a regularny post korzystny jest z całą pewnością nie wynika, że głodowanie przez 40 dni też jest korzystne. A z całą pewnością może zabić. A ktoś, kto opowiada jaką miał z tego frajdę jest po prostu psycholem. I tyle. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 17 września 2019 21:38
18 września 2019 12:56

A w życiu. Właśnie jego szarlataneria polega na tym, że choćby legion wysłał na tamten świat nic mu zrobić nie można. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 17 września 2019 21:54
18 września 2019 13:02

A co niby miało wyjść w tych wynikach? To jest młody, zdrowy facet, może sobie głodować, nic mu nie będzie. Ale jest psycholem. Może niech pogłoduje kolejne 40 dni i tym razem bez suplementów? Będzie się fajnie lekko niosło grabarzom. 

zaloguj się by móc komentować

genezy @Grzeralts 18 września 2019 12:55
18 września 2019 13:22

No ale czy ty robiłeś sobie kiedyś jakąś kilkudniową głodówkę? Jestem pewien, że nie, bo w taki sposób byś o tym nie mówił. Głodówka nie boli, to mit- jest nieprzyjemna przez 1, 2, max. 3 dni- później nie czujesz głodu, coś byś zjadł i na pewno myśli się o tym, ale absolutnie nie jest się głodnym. Organizm przestawia się. Ból o którym mówisz to owszem jest ale kiedy organizm nie ma już zapasów i zaczyna jeść mięśnie- to jest chyba ten moment kiedy Pan Jezus poczuł głód. 40 dzień, tak jak u tego youtubera- jednak nie jest to związane z ilością dni, ale ogólnie wagą.

Nie uważam go za wariata i oczywiście 40 dniowy post nie może zabić grubasa, to jest niemożliwe (patrz rekord świata- oczywiście Szkot- ponad rok głodówki no ale ważył 200 kg.).

On powiedział ze 10-tki to luzik- nie wszystkie, szczególnie pierwsza, trzeba mieć kogoś, kto to przeszedł i mieć do niego zaufanie, bo nie można tego zaufania mieć do samego siebie jak się zaczyna (to jest kwestia kiedy zakończyć ją najlepiej, a nie jak ten koleś, że sobie postanowił i jechał pomimo wszystko).

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @genezy 18 września 2019 13:22
18 września 2019 13:41

Zdrowi ludzie mogą sobie robić co chcą, chorym takich rzeczy nie proponuj, bo oni są z definicji niedożywieni (nie chodzi o kalorie). Większość grubasów też jest niedożywiona. Głodzić obciążonego kardiologicznie cukrzyka przez 10 dni bez rzetelnego nadzoru to po prostu nieodpowiedzialne i tyle. Nikt normalny takich rzeczy nie proponuje. A zdrowy może sobie głodować i 40 dni, tylko po co? Nikt z nas nie jest Jezusem, a ścisły post inny niż z powodów religijnych to najczęściej choroba psychiczna. 

Na takie porady może sobie pozwolić wyłącznie ktoś, kto za ich skutki nie odpowiada. Mogę sobie najwyżej pościć na własny użytek i własne ryzyko (warto sprawdzić, czy nie ma kamieni w pęcherzyku zanim się zacznie, to taka rada z własnego doświadczenia). 

zaloguj się by móc komentować


genezy @genezy
3 stycznia 2020 21:22

Goryliska nie ma, a dzisiaj odszedł mój ulubiony rysownik:

https://ksiazki.wp.pl/nie-zyje-boguslaw-polch-rysownik-mial-78-lat-6463807716972161a

zaloguj się by móc komentować

genezy @genezy 3 stycznia 2020 21:22
3 stycznia 2020 21:26

ciekawe, a właściwie to nie powinno już to nikogo dziwić, zostanie pochowany na Powązkach wojskowych- przekaz systemu jest w popie.

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować